Terkini

KLS Vs K-POP

Sedih sungguh rasa hati ini...Allah..anak-anak remaja dan belia berhibur sakan seusai kami berkarnival di sini..

6 hari persiapan Karnival Lepasan Sekolah 2015 (KLS2015) pasca banjir, hati saya ragu-ragu untuk menyambut adik-adik yang mendaftar ke program..

Hati hiba bercampur terharu menyambut kedatangan mereka hampir 100 orang peserta tepat jam 8.00 pagi 10/1/2015..Dengan persiapan ala kadar, apa yang kami mampu buat yang terbaik...Allah hadirkan anak-anak remaja yang mencari program yang bermanfaat..Alhamdulillah,moga mereka mendapat apa yang mereka cari.

Saat menata hati yang tengah mekar berbunga dengan mentee-mentee yang ceria itu, saya dikejutkan dengan anak-anak remaja atau belia berpelukan ria dengan artis Korea di atas pentas...


Desperate for a hug??
Allah, luluhnya hati melihat adik-adik yang 'terbabas' dari landasan...
Astaghfirullahal 'azhiim...duhai adik, pintu taubat masih terbuka luas,maka bertaubatlah!!!
Apa yang telah berlaku tetap menjadi coretan masa silam kita...belum terlambat asalkan ada kesedaran dan ingin berubah...

Saya tidak pasti, jika ibu bapa kepada si anak itu masih ada, apa reaksi mereka?..Dan saya juga tidak pasti, apakah perasaan mereka yang terlibat di atas pentas itu setelah cerita ini diketahui satu dunia? Banggakah dipeluk B1A4? Rasa bersalah kerana melanggar syara'? Atau tiada perasaan apa-apa...Kami mengharapkan mereka ini kembali ke landasan yang sepatutnya sebagai muslimah yang benar-benar mengamalkan syariat Islam..

About tinta marjaan

tinta marjaan
Recommended Posts × +

0 comments:

Post a Comment